Welkom op onze Klantenservice

Bestellen

1. Bestelling plaatsen


Een online bestelling hoeft niet ingewikkeld te zijn. Bij Leidingshop is bestellen zo gepiept. 
Binnen enkele stappen bepaal je zelf wat je wilt hebben, hoe je wilt betalen, en wanneer je de bestelling wilt ontvangen of ophalen

Stap 1: Product selecteren

Plaats het product en de aantallen in de winkelwagen via de bestelknop.

Stap 2: Winkelmandje

Het winkelmandje vind je altijd rechtsboven op elke pagina, zoadat je altijd weet wat je al in je winkelmandje hebt geplaatst.
Eenmaal je winkelmandje geopend, zie je uit welke producten je bestelling bestaat.

Stap 3: Inloggen

Voor het plaatsen van een bestelling hebben we voor je 3 keuze's te weten:

  • Heb je al een eigen leidingshop-account? meld je dan aan via het inlogscherm.
  • Heb je nog geen leidingshop-account? maak dan eenvoudig een account aan.
  • Inloggen zonder account? Geen probleem. je hoeft er geen te hebben om de bestelling af te ronden.

Stap 4: Adresgegevens 

Voer je afleveradres en/of factuuradres in.
 

Stap 5: Betaalwijze 

selecteer hier de betaalwijze van jouw voorkeur.
 

Stap 6: Bestelling plaatsen 

De laatste stap is natuurlijk de stap om je bestelling te plaatsen via de knop "Bestelling plaatsen" 
Wij gaan direct voor U aan de slag! wel zo handig.



 

2. Bestelling wijzigen of annuleren


Natuurlijk kan het voorkomen dat je zojuist de bestelling hebt afgerond, ben je iets vergeten of blijkt dat je niet het juiste artikel hebt besteld. Geen Probleem!

Neem direct contact met ons op! Zolang u nog geen bevestiging heeft gekregen dat uw bestelling het magazijn heeft verlaten kunt u uw bestelling altijd wijzingen of annuleren.
Is uw bestelling reeds onderweg? Dan kun je de bestelling op de volgende manieren nog annuleren.

Pakketdienst:

  • Actief weigeren: je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen nemen we met u contact op.
  • Retourformulier: heeft u uw pakket al in huis? Meer informatie kunt u vinden bij Ruilen en Retourneren.
Het actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Vervoersdienst:

Voor een bestelling via de vervoersdienst gelden aangepaste retourregels.

Meer informatie kunt u vinden bij Ruilen en Retourneren


3. leidingshop account aanmaken


Niets moet en alles mag.
Het is geheel vrijblijvend om een leidingshop-account aan te maken. Dit kost niets en levert alleen voordelen op zoals:

  • Niet langer meer bij elke bestelling je gegevens invullen.
  • Altijd een overzicht van je openstaande orders
  • Pas je contact- en verzendgegevens zelf aan.
  • Al je facturen overzichtelijk op een rij

Overtuigd! Zo maak je je eigen leidingshop-account aan.

  • Klik op de knop INLOGGEN boven aan de pagina
  • Druk op de knop Account maken
  • Vul je e-mailadres, (zelf te bepalen) wachtwoord en contactgegevens in.
  • Klik op de knop maak account aan..en klaar!
al uw persoonsgevens worden in een veilige omgeving bewaard en voor geen commerciele doeleinden gebruikt.


4. leidingshop wachtwoord vergeten?


Leidingshop wachtwoord vergeten? geen paniek! 

Zolang je je e-mailadres nog weet, komt alles goed.

Volg de volgende stappen.

  • Klik simpelweg rechtsboven op de pagina op INLOGGEN 
  • In het rechtermenu van het accountmenu staat Wachtwoord vergeten?
  • Druk op de link en plaats je e-mail adres in de balk.
  • Druk op de knop Stuur mij een activatielink
  • De activatielink word naar jouw mailadres gestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.